Müşteri hizmetleri , memnuniyeti ve sadakatini artırmak
Motorola MK500 müşteri hizmetleri ve self-servis teknolojisindeki en son yenilikleri ile müşteri deneyimini geliştirir . Bu kompakt , kurulumu kolay ve uygun fiyatlı cihaz perakendeciler her bölümde veya reyonda self-servis gücünü koymak için izin verir . Yani , ne olursa olsun mağazada müşterilerin nerede olabilir , yardım uzakta bir kaç adım daha asla fazla. Müşteriler , bir sadakat noktası dengesini arama , hediye kartı üzerinde dengesini kontrol fiyat ve stok kontrol , bir ürünün yerini belirlemek ve bir düğme veya touchpad bir barkod veya basın taraması ile , yardım için tüm çağırabilirsiniz . Buna ek olarak , MK500 kolayca daha sofistike ve değerli hizmetler sağlamak için çözüm üzerinde inşa perakendeciler sağlayan , üçüncü taraf küçük mobil yazıcılar bağlanır . Örneğin, müşteriler, müşteri sadakat kartı bir tarama dayalı tarifleri , hediye kayıtları ve kupon mağaza özel yanı sıra kişiselleştirilmiş kuponlar yazdırabilirsiniz .
Motorola MK500 müşteri hizmetleri ve self-servis teknolojisindeki en son yenilikleri ile müşteri deneyimini geliştirir . Bu kompakt , kurulumu kolay ve uygun fiyatlı cihaz perakendeciler her bölümde veya reyonda self-servis gücünü koymak için izin verir . Yani , ne olursa olsun mağazada müşterilerin nerede olabilir , yardım uzakta bir kaç adım daha asla fazla. Müşteriler , bir sadakat noktası dengesini arama , hediye kartı üzerinde dengesini kontrol fiyat ve stok kontrol , bir ürünün yerini belirlemek ve bir düğme veya touchpad bir barkod veya basın taraması ile , yardım için tüm çağırabilirsiniz . Buna ek olarak , MK500 kolayca daha sofistike ve değerli hizmetler sağlamak için çözüm üzerinde inşa perakendeciler sağlayan , üçüncü taraf küçük mobil yazıcılar bağlanır . Örneğin, müşteriler, müşteri sadakat kartı bir tarama dayalı tarifleri , hediye kayıtları ve kupon mağaza özel yanı sıra kişiselleştirilmiş kuponlar yazdırabilirsiniz .